Спеціаліст з бетонних автодоріг в Україні

Київ

Бетонні дороги витримують більші навантаження та є більш довговічними ніж асфальтові, хоча й складнішими в реалізації. Ці властивості були й залишаються затребуваними, наприклад, при будівництві злітно-посадкових смуг у Донецьку (2011), Києві/Борисполі та Львові (2012), а також Одесі (планове завершення в 2021 році), але також і в у численних проектах будівництва автодоріг, наприклад автомагістралі N14 на ділянці між Кропивницьким та Миколаєвом, що саме зараз будується.

Бетонні дороги в пріоритеті

Бетон є затребуваним матеріалом для будівництва доріг в Україні ще й тому, що може виготовлятися з власної, доступної сировини та є оперативно доступним у великих кількостях. Як, наприклад, на автомагістралі N31 між Дніпром та Решетилівкою, приблизно 400 кілометрів на південний схід від Києва, де до 2022 року має бути збудована ділянка довжиною 80 кілометрів. Норма будівництва тут складає до 500 метрів на день. Два 

бетонних заводи дбають про безперервне забезпечення будівництва, підприємство «Ем-Сі» в Березані виготовляє та постачає велику кількість добавок для цього та численних інших проектів. Що стосується будівництва доріг з бетону, трійка виробів від «Ем-Сі» вже стала певним стандартом в Україні. Особливу роль при цьому грають пластифікатори серії Muraplast. Завдяки своїм хімічно-фізичним властивостям вони надають бетону надзвичайну однорідність. Вони зменшують внутрішні сили тертя в бетоні та скорочують витрати матеріалу при нанесенні, розподілі та ущільненні дорожніми укладальниками. Також вони забезпечують міцність бетону в ранньому віці, що є важливим фактором при нарізанні швів, без яких не можна обійтися в дорожньому будівництві.

Проект будівництва посадкових смуг: захід на посадку в аеропорті Донецька
Проект будівництва посадкових смуг: захід на посадку в аеропорті Донецька
© MC-Bauchemie Ukraine


На професійний досвід «Ем-Сі» є широкий запит

Навіть за важких погодних умов, що виражаються двозначними числами мінусової температури взимку та понад 35 °С влітку, професійний досвід компанії «Ем-Сі», а також першокласне обладнання її лабораторії бетону в Березані, як і тісна співпраця з учасниками проекту, зарекомендували себе найкращим чином. Для досягнення високої стійкості бетону до дії морозу та протиожеледних солей (експозиційний класXF4) застосовується синтетична повітровтягувальна домішка Centrament Air 202. Завдяки цьому бетон 

набуває структури рівномірно розподілених мікропор, додатковий об'єм яких знижує тиск води, що проникає в бетон та замерзає до стану льоду. На завершення покриття дорожнього полотна додатково обробляють засобом для наступного догляду за бетоном Emcoril Traffic grip M. Він протидіє пришвидшеному висиханню або випарюванню води з шарів покриття та забезпечує оптимальне проходження процесу гідратації в самому верхньому шарі бетону. Також завдяки йому мінімізується утворення осадових тріщин, підвищується границя міцності на розтяг, знижується швидкість обвуглення, що робить цей засіб ідеальним для додаткової обробки навантажених рухом бетонних ділянок в дорожньому будівництві, на аеродромах та паркувальних майданчиках. Завдяки такому набору, що складається з ноу-хау в технологіях бетону, максимальної придатності продукції до специфічних умов, виробництва з постачанням точно в призначений термін та співпраці на принципах довіри, компанія «Ем-Сі» створила в Україні справжню історію успіху в будівництві бетонних доріг та посадкових смуг. На цей час в Україні будується понад 120 кілометрів бетонних доріг. І «Ем-Сі» завжди поруч.

abs 123 abs 123 abs 123 abs 123 abs 123 abs 123 abs 123